Saturday, May 31, 2014
Ремено-подигачки лифт
Ремено-подигачки лифт со погон во противтегот и заеднички погон и суспензиско јаже
АБСТРАКТ
Еден лифтовски систем вклучува противтег-погонски склоп (24) што има мотор и погонска влеча (26) прикачени на негода зафатат ремен (16) за подигање или спуштање со респект на наго, резултирајќи во покачување или сниживање на лифтовската кабина (12) удвоена кон споменатиот противтег-погонски склоп (26) преку истиот ремен (16).
СЛИКИ (2)
Услови (9)
Усогласуваме:
1. Еден лифтовски систем опфаќа ремен што има барем еден крај фиксиран релативно кон лифтовкиот канал, ременот има аспектен однос поголем од еден, каде аспектниот однос е дефиниран како односот на ременската широчина со дебелината;
Еден противтеговски-погонски склоп суспендиран со споменатиот ремен и имајќи погонски средства за зафаќање на споменатиот ремен во влечна моќност и погонување на споменатиот противтеговски-погонски склоп релативно на споменатиот ремен; и
Лифтовска кабина суспендирана со споменатиот ремен и имајќи ременски зафатни средства за зафаќање на споменатиот ремен,
Каде кога споменатиот противтеговски-погонски склоп е погонуван релативно на споменатиот ремен, споменатата лифтовска кабина е придвижена во одговор кон него.
2. Еден лифтовски систем согласно со точка 1, каде споменатиот ремен зафаќајќи средства опфаќа барем една преносничка влеча фиксирана на споменатата кабина и адаптирана да го прими споменатиот ремен.
3. Еден лифтовски систем согласно со точка 1, каде споменатиот ремен е рамно јаже.
4. Еден лифтовски систем согласно со точка 1, каде споменатите погонски средства вклучуваат електричен мотор и влечно моќносна погонска влеча.
5. Еден лифтовски систем согласно со точка 1, каде споменатите погонски средства вклучуваат кочнички член за селективно кочење на споменатите погонски средства.
6. Еден лифтовски систем опфаќајќи рамно јаже што има барем еден фиксиран крај релативно кон лифтовскиот канал; еден противтеговски-погонски склоп што има погонкси средства за зафаќање на споменатото јаже во влечна моќност и погонување на споменатиот противтег-погонски склоп релативно на споменатото јаже; и лифтовска кабина што има јаже на опфатни средства за опфаќање на споменатото јаже; каде кога споменатиот противтег-погонски склоп е погонуван релативно кон споменатот јаже, споменатата погонска кабина е придвижена во одговор на него.
7. Еден лифтовски систем согласно со точка 6, каде споменатото јаже зафаќајќи средства опфаќа преносничка влеча.
8. Еден лифтовски систем согласно со точка 6, каде споменатиот противтег-погонски склоп има широчина на споменатиот противтег-погонски склоп.
9. Еден лифтовски ситем согласно со точка 6, каде споменатиот противтег-погонски склоп има широчина и ротациона оска паралелна на широчината на споменатиот противтег-погонски склоп.
Опис
ТЕХНИЧКО ПОЛЕ
Дадениот опит одговара на лифтовските системи и, попрактично, кон еден лифтовски систем барајќи помал инсталациски и работен простор од конвенционалните лифтовски системи со употреба на комбинирани функциски структури вклучувајќи противтег-погонски склоп и ремен што ги споделува функциите на погонскиот ремен и суспензиското јаже.
ПОДЛОГА НА ОПИТОТ
Познатите лифтовски системи типично се поврзани со сите лифтовски компоненти кон каналот или машинската соба. Каналот е издолжен, вертикална оска имајќи правоаголна основа во која лифтот преминува. Каналот се вкуќиштува, меѓу другите работи, кабинските водилки кои се обично пар од генерално паралелни шини, фиксирани се кон опозитните ѕидови близу центарот на секој ѕид, и водејќи ја апроксимативната должина на каналот. ЕДен противтег имајќи пар од водилки е позициониран соседно на трет ѕид. Каналот вкуќиштува дополнителни компоненти вклучувајќи терминални приземјувачки прекинувачи, јажиња и макарни аранжмани, и амортизер за противтегот и кабината.
Важно е дека лифтовските компоненти се лоцирани и ориентирани со прецизност приоритетно кон и во текот на операцијата. Внатрешните ѕидови од каналот мора да бидат правилно димензионирани и подвлечени, и физичкиот интерфејс помеѓу каналните ѕидови и лифтовските компоненти мора да бидат способни за варирачко оптоварување во текот на употребата. Практично е важно дека водилките на кои кабината се вози се правилно позиционирани и прицврстено одржувани. За квалитетот на возење и безбедноста, водилките треба да бидат прецизно пломбирани, подесени и сместени да се избегне кабинско колебање, вибрација и одудирање. Водилките се типично челични, Т-обликувани секции во шеснаесет стапалски должини. Позицијата на водилките во склоп на каналот дејствува на позицијата на каналската машина, управувачот и надглавната (машинската соба) опрема. Машинската соба е типично лоцирана директно над каналот. Машинската соба ја вкуќиштува каналската машина и управувачот, кабинскиот контролер, позиционирачкиот уред, мотор генератор приборот, и еден сервисен исклучувачки прекинувач.
Поради разните компоненти на каналот и машинската соба се бара прецизно позиционирање и тие произведуваат варирачки и поселдователни оптоварувања, скапо е и комплицирано да се состави типичен влечно моќносен лифтовски систем.
ОБЈЕКТИ И ПРЕГЛЕД НА ОПИТОТ
Целта на дадениот опит е да обезбеди подобрен лифтовски систем што ја оптимизира употребата на простор со обезбедување на мулти-функциска компонента што функционира како противтег и потпора за погоснката машина и системот, така што потребата за машинска соба и други просторно-конзумирачки компоненти е елиминирана. Понатаму целта е да се обезбеди подобрен лифтовски систем што постигнува оптимална ефикасност во конструкција и материјали со разни средства вклучувајќи на пример, обезбедување противтеговска апаратура што складира потенцијална енергија како интегрален дел од лифтовскиот аранжман и што го редуцира потребниот момент за движење на лифтовската кабина. Понатаму цел на дадениот опит е да обезбеди лифтовски систем имајќи само-накачувачки противтег-погонски склоп што употребува заеднички, споделен ремен за погонскиот ремен и за суспендирање на подигачката кабина.
Дадениот опит ги постигнува претходноспосменатите и други цели со употреба на склоп на погонска машина и компоненти вкуќиштени во склоп и подвижни со противтег, како и споделено јаже или ремен што функционираат и како погонски ремен и како суспензиско јаже. Противтегот-погонски склоп вклучува мотор и погонска влеча димензионирани да одржуваат насочен профил и да бидат суспендирани и да се придвижат во координација со една лифтовска кабина. Употребата на рамни јажиња или ремени ја редуцира димензијата на влечна моќносна макара и мотор баран така што машината да има насочен профил, активирајќи машина-противтег склоп да сеподеси помеѓу лифтовската кабина и каналниот ѕид. Како што е употребено овде, терминот “рамни јажиња” се осврнува на јажиња или ремени што имаат аспектен однос на поголем од еден, каде аспектниот однос е дефиниран како односот на јажето или ременската широчина кон дебелината. Противтегот-погонски склоп е удвоен кон лифтовската кабина со бидувајќи суспендиран од истиот ремен или јаже што е фиксирано релативно кон каналот на двата краја. Кога моментот е применет низ погонската влеча, противтегот-погонски склоп е предизвикан да го качи ременот и да се придвижи нагоре или надолу низ каналот. Пожелно е да се употреби рамен ремен или јаже за оптимална влечна моќност и ниска тежина.
ДЕТАЛЕН ОПИС НА ЦРТЕЖИТЕ
СЛ. 1 е шематски поглед на дадениот опит на лифтовски склоп покажувајќи ја лифтовската кабина и противтеговскиот погонски склоп на заедничка висина.
СЛ. 2 е шематски поглед на лифтовскиот склоп како што е покажано на ЛС. 1 покажувајќи ја лифтовската кабина во снижена позиција и противтегот-погонски склоп во нарасната позиција.
СЛ. 3 е шематски поглед на компонента од лифтовскиот склоп од СЛ. 1 покажувајќи ја лифтовската кабина во нарасната позиција и противтегот-погонски склоп во снижена позиција.
СЛ. 4 е страничен поглед на противтегот и погонскиот склоп, парцијално отсечени да го илустрираат ременот и дисковата машина.
СЛ. 5 е страничен поглед на наизменичен опфат имајќи противтег и погонски склоп вклучувајќи една цилиндрична машина.
СЛ. 6 е поглед земен долж линијата 6—6 од СЛ. 5.
ОПИС НА ПОСАКУВАНИТЕ ОПФАТИ
Еден лифтовски склоп согласно со дадениот опит е илустриран шематски на СЛ. 1-3. Еден лифтовски склоп (10) вклучува лифтовска кабина (12) и противтег-погонски склоп (14), секој е суспендиран од ремен (16) кој што е фиксиран на прв (18) и втор (20) крај кон канална таванска површина (22) или друга фиксирана структура. Противтегот-погонскиот склоп (14) опфаќа тело (24) што вкуќиштува погонски склоп (не прикажан) вклучувајќи мотор. Компонентите на погонскиот склоп вклучуваат погонска влеча (26) адаптирана да обезбеди момент од моторот, и кочен механизам (28). Моторот може да биде електричен мотор и може да се напојува со моќносни и контролни сигнали преку моќносен и контролен кабел (30) во комуникација со моќносен и контролен извор (32). Кабелот (30) е адаптиран да се движи со противтегот-погонскиот склоп (24).
Моторот (29), како што е видено на СЛ. 4, е пожелно од рамниот машински тип имајќи, на пример, дисков ротор (33) со ротациона оска (31) од машината правоаглоно на широчината на противтегот. Употребата на рамни јажиња со овој тип на машина ги минимизира момонтните побарувања на моторот и оттаму го минимизира дијаметарот на дисковиот ротор. Ова ги активира противтегот и машината да се подесат помеѓу кабината (12) и каналскиот ѕид. Алтернативно, една цилиндрична машина (29а) како што е видено на СЛ. 5 и 6, може да биде употребена во која што ротационата оска (31а) е паралелна на широчината на противтегот. Со овој тип на мотор, употребата на рамни јажиња го минимизира целокупниот волумен на моторот баран така да тој се подеси во склоп на просторот помеѓу кабината (12) и каналскиот ѕид.
Една прва преносна влеча (34) е фиксирана кон каналскиот таван (22) или друга стационарна површина и осно го зафаќа ременот (16). Втора преносна влеча (36) е фиксирана на лифтовската кабина (12) и исто така осно го зафаќа ременот (16).
ВО операција, кога моторот е енегризиран, моментот е трансфериран низ погонската влеча (26) кон ременот (16) така што противтегот – погонски склоп (24) ќе се придвижи подолжно и релативно кон ременот (16). Противтегот – погонскиот склоп (24) може да биде запрен и фиксиран рлтаивно кон рмеенот (16) во селектирана позиција со активирање на кочниот механизам (28). Противтегот-погонски склоп (24) селективно ќе се придвижи нагоре или надолу зависно од насоката на ротација на погонската влеча (26).
Кога противтегот-погонски склоп (24) е предизвикан да се движи накај првиот крај (18) од ременот (16), како што е покажано на СЛ. 2, должината на ременот (16) помеѓу погонската влеча (26) и првата преносна влеча (34) ќе се скрати за да одржува тензија во ременот помеѓу првата преносна влеча (34) и првиот крај (18). Како еден резултат, должината на ременот (16) помеѓу првата преносна влеча (34) и вториот крај (20) на ременот (16) ќе се зголеми како гравитацијата дејствува на лифтовската кабина (12). Откако кочничкиот механизам (28) е применет, противтегот-погонски склоп (24) ќе го запре движењето на лифтовската кабина (12) ќе се смести во еквилибриумска позиција како што е прикажано.
Да се покачи лифтовската кабина (12), како што е покажано на СЛ. 3, противтегот-погонски склоп (24) е предизвикано да се придвижи настрана од првиот крај (18) од ременот (16). Должината на ременот (16) помеѓу погонската влеча (26) и првиот крај (18) е зголемена и, согласно со гравитацијата, противтегот-погонски склоп (24) ќе се снижи. Како резултат, должината помеѓу погонската влеча (26) и првата пренсосна влеча (34) исто така ќе нарасни како ременот (16) поминува преку првата преносна влеча (34). Истовремено, должината на ременот (16) помеѓу првата преносна влеча (34) и вториот крај (20) од ременот (16) ќе опадни и предизвика лифтовската кабина (12) да се накачи. Откако кочниот механизам (28) е применет, противтегот-погонски склоп (24) ќе го запре придвижувањето и лифтовската кабина (12) ќе се смести во еквилибриумска позиција како што е прикажано.
Разбрано е дека додека посакуваниот опфат го посматра ременот (16) што е рамен за висока влечна моќност, ременот може да биде вариетет од разни соодветни типови вклучувајќи назабен ремен. Понатаму, конфигурацијата на погонскиот механизам содржана во противтегот-погонски склоп (24) може да варира на такви начини како употреба на мноштво мотори или погонски влечи или калеми. Други модификации на сличен тип можат да бидат имплементирани во дадениот опит без одвојување на погледот на тоа што е дадено условено.
Како што може да биде видено од претходнонаведениот опис на посакуваниот опфат, даденото откритие ја елиминира потребата за машинска соба, бара помал тотален материјал, и ја активира употребата на мала дијаметарска погонска влеча и преносни влечи со високо влечно моќносно рамно јаже или ремен. На машината или на погонскиот склоп (24) може да им биде пристапено и од дното на каналот или преку прозорец или отвор во лифтовската кабина (12) кога е позиционирана во постројување. Дизајнот на дадениот опит ги елиминира телесно-водените вибрации и шум од моторот кон кабината (12) или објектот. Рамниот ремен (16) последично натакнува вибрации. Противтегот-погонски склоп (24) може да биде пред-склопен и пред-тестиран за да зачува инсталциско време и да ја зголеми доверливоста.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment